Transformasjon

nature-sky-sunset-manGodt nytt år 2018

Vi står i Transformasjonens tid – hva betyr det egentlig? Vi lever i en tid med endringer og hvor vi må forholde oss til stadig nye sannheter, nyheter om hvem vi er og hvor vi kommer fra og hva vi skal. Det å være en del av sin egen transformasjon kan være veldig spennende og samtidig utfordrende. Det betyr at vi går nye stier, i oss selv og i den fysiske verden. Transformasjon er for de som ønsker å skape noe nytt, et liv med nytt innhold, legge smerte og tvil bak seg. Tillate seg og LEVE i vårt eget skaperverk.

Samtidig bli bevisst hva vi skaper og er medskapende i. Jeg har brukt mye tid innover dette siste halvåret, fordi det var tvingende nødvendig og stoppe opp – stå litt stille – for å kunne kjenne pulsen, rytmen i meg selv. Hvor er jeg – hva vil jeg – hvor skal jeg? Alle de spørsmålene de fleste av oss som søker stiller oss jevnlig, men når lyttet jeg sist til mine egne svar? Jeg måtte erkjenne ved påsketider i fjor at det var en stund siden. Da kom behovet for å stoppe opp og kjenne hva denne tiden egentlig betydde og handlet om for meg og for den verden jeg lever i.

Jeg tror mange av oss trenger et pust i bakken – trenger få stablet bena litt under oss og kjenne på mer flyt i livet. For vi er skapt for flyt men av og til er vi på kollisjonskurs i våre egne følelser og tanker og da trenger vi å kalibrere litt.

Det er et stort behov for stilletid i meg, jeg har ikke så mange ord på dette nye som skapes, men det kjennes..dypt og inderlig. Det er uten form – foreløpig – eller kanskje forblir det uten form? Hvem vet, det er allerede skapt og skal erfares. Tid og rom oppløses og vi slipper tak i det som var for å omfavne det som kommer og allerede er. Kanskje har du det på samme måte?

Jeg har lest inn noen meditasjoner hvor vi kommer i kontakt med den transformerende energien. Kreativitet og fantasi er et viktig verktøy når vi skal skape nye intensjoner, bevege oss over i nye frekvenser og holde fokus på hva vi ønsker mer av. Det å transformere smerte – slippe tak – for å gjøre plass noe nytt er en del av vår reise og egen transformasjon. Kanskje kan noen av disse hjelpe deg på veien til å finne mer skapelse og frigjøring i ditt liv ❤

Ønsker deg et deilig og spennende nytt år!

http://phonofile.link/transformasjon-guidede-meditasjoner

 

På Itunes: https://itunes.apple.com/no/album/transformasjon-guidede-meditasjoner/1277168925?l=nb

Legg igjen en kommentar